Tillbaka i civilisationen

Nu har vi tillbringat några härliga dagar på Kroktall med Dammis och Tobbe utan el, rinnande vatten eller riktig toalett. Fixat och grejat på huset, ätit, fiskat en hel del (fick då bara 2 små aborrar på 5 dagar, resten fick minsann minst en gädda var), grillat, ätit, badat, ätit, spelat spel (tjejer är överlägset bäst i kampen mellan man och kvinna) och om jag inte skrivit det ätit. Måste nog träna en hel del nu ;) Men det var trevligt hade två riktigt fina härliga dagar varav en dag då vi hade sällskap av familjen som kom med båten från Gräddö och några fina kvällar med härlig solnedgång.

Ikväll ska vi till Öregrund och strosa lite och äta något gott vid vattnet. Hoppas att det klarnar upp lite innan dess!

Kommentarer
Postat av: Ia Darling

Det låter som om ni har haft det jättemysigt!! Vad är Kroktall, är det Tobbes och Kristofers landställe? Vad knasigt egentligen - du och Damaris är typ..svägerskor (om jag hänger med i svängarna ännu)? ;)
Puss och Kram.

2007-07-19 @ 19:45:48
URL: http://iadarling.blogg.se
Postat av: Ia

Skönt att höra att jag hänger med ännu, man börjar ju bli till åren (jag menar hey - våra lillasystrar fyller 22 i år?!)!
Var bor syster din nuförtiden, och hur är det med mamma och pappa? Vore kul om vi kanske kunde ses i Huddinge någon gång då du är där, ta en öl eller så?
Det ska bli skönt att komma bort över helgen, just när man bor och arbetar centralt känns det som ett måste att åka ut till landet. Dessutom vill jag ju gärna träffa lilla Phille :D
Hälsa pojken din och gärna till Damaris och Martina!
Pussar och kramar Ia.

2007-07-20 @ 15:08:39
URL: http://iadarling.blogg.se
Postat av: Syster Dyster

Låter som du klarat det där bra malle palle. Men nu saknar jag dig. Kom hem nu.
Martina sa att du har något roligt spel som vi hoppas kunna ta med ut til Gräsö.. Kan det stämma? T ex: "om denna person var en naturkatastrof, vilkens kulle den vara då.."

2007-07-20 @ 18:59:43
URL: http://www.villduvetavadagvet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0