Måndagsångest

Nästa inlägg ska vara positivare, har nog en släng av måndagsångest.

Kommentarer
Postat av: Ia Darling

Åh, vad kul att läsa några rader från dig igen! Jag tittar in allt som oftast men det är sällan du uppdaterar - som sagt ;)

Känner igen det där med att arbetet tar upp den största delen av ens liv, så du är inte ensam. Tycker att det är tråkigt att vi bor så långt ifrån varandra :'(

Puss och kram.

2007-11-06 @ 22:33:13
Postat av: Ia Darling

Ah just ja, det är Milla som ska ha en bebbe, men det kanske du redan läst om i min blogg ;)

2007-11-06 @ 22:33:57
Postat av: Ia Darling

Vad kul att höra - vore superkul att bo nära varandra igen. Själv tycker jag dock att Stockholm börjar bli lite tradigt, jag skulle gärna vilja prova på att bo en bra bit härifrån, egentligen har man ju ingenting som säger att man "måste" bo just här... Jag ska hälsa henne från dig. Bebben ska komma någon gång i mars / april så hon är rätt stor om magen redan :) Jag är helt fascinerad av hennes gravidmage och skuttar runt bland bebis- och mammakläder i butikerna..hihi. Puss och kram.

2007-11-07 @ 21:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0