Utmaning

Jag har blivit utmanad av Ia och Cissi.


Regler:

· Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv.
· Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor.
· I slutet av inlägget skriver du 8 personer.


Mina fakta/vanor:

  1. Jag samlar på grodor (ej riktiga)
  2. Jag är legitimerad sjukgymnast 
  3. Jag har en tatuering
  4. Jag har jobbat med att sy nallar
  5. Jag har aldrig gått på en intervju och blivit nekad jobbet (hoppas att det aldrig händer också)
  6. Jag kan inte säga nej till glass
  7. Jag kan inte äta eller dricka något som smakar piggelin
  8. Jag känner alltid på bildörren minst två gånger när jag låst den för att vara på den säkra sidan.

Jag utmanar: Ida, Helga, Ia och Therese (resten som har bloggar som jag vet har redan gjort den)


Kommentarer
Postat av: Syster Dyster

eh.. va?

2007-09-05 @ 19:10:13
URL: http://www.villduvetavadagvet.blogg.se
Postat av: Ia Darling

Man tackar för välkomnandet!
Veckorna i Cannes var verkligen välbehövda, och jag hade mycket trevlig tillsammans med moster, Philip och mamma :)
Det är en nära vän som är gravid, och jag vill inte droppa vem, med tanke på att det är rätt tidigt ännu. Men det är väldigt spännande!
Puss och kram.

2007-09-25 @ 15:45:54
URL: http://iadarling.blogg.se
Postat av: Ia Darling

Man tackar för välkomnandet!
Veckorna i Cannes var verkligen välbehövda, och jag hade mycket trevlig tillsammans med moster, Philip och mamma :)
Det är en nära vän som är gravid, och jag vill inte droppa vem, med tanke på att det är rätt tidigt ännu. Men det är väldigt spännande!
Puss och kram.

2007-09-25 @ 15:46:29
URL: http://iadarling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0