Från och med nu....

...ska detta vara en träningsblogg. Det var min idérika lillsyster som kom på den eminenta idén. Så jag tänkte det kan ju passa riktigt bra för träna gör jag nästan varje dag så finns alltid något litet att blogga om. 


                                                                 


Let´s begin!

Träningen idag bestod av ett styrkepass för ben, bröst och biceps:
* Biceps curls med stång 3 set
* Biceps curls med hantlar på lutande bänk 2 set
* Biceps curls i cable cross 2 set varav sista drop-set
* Sittande sned bänkmaskin 3 set
* Benpress 3 set varav sista drop-set
* Utfall i smithmaskin 2 set
* Tåhävningar
* Smög även in lite mage i form av plankan

Passet kändes helt ok, men måndagar kl 17 är ingen bra idé att träna på gymmet, så mycket folk ! Alla vill förbränna sina synder från helgen. Blir bättre frammåt onsdag/torsdag.

Utöver detta har jag även börjat vänja mig att gå med stegräknare då det börjar en stegräknar tävling på jobbet 1 mars. Idag visade stegen på 11662 (då tog jag av mig den när jag kom hem och hade inte på mig den under styrkan). Det finns en stegomvandlare http://www.stegraknare.se/omvandla#hastighet då skulle styrketräningen bli +6800 steg så sammanlagt 18462 steg, det är jag nöjd med.

Bye bye!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra börjat Sis! Inte för att ja förstod nått av vad curls e för nått men men:) kom ihåg att du kan skriva om mat och sånt oxå....fan ja kan ju bli din bloggcoach!

2009-02-23 @ 22:12:24
Postat av: ia

träningsblogg minsann? din hurtbulle. nåja, när jag flyttat till mitt nya bo så ska jag också kontra med några träningsrapporter minsann! två veckor kvar, sen finns det ings som helst skäl till att inte vara hurtig! yay..

2009-03-16 @ 21:44:32
URL: http://ynka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0