Summering av veckan

Denna vecka har jag varit riktigt duktig när det kommer till träning:
Måndag - styrka ben, bröst, biceps + promenad
Tisdag- vilodag
Onsdag - Spinning 60 minuter
Torsdag - Simning 50 minuter
Fredag - Styrka rygg, axlar, triceps, mage

Och är det fint väder imorgon blir det nog milen på Björnön, måste börja träna på allvar inför vandringen nu.


Sånna här fina hjortar kan man få se på Björnön, inte alls människoskygga.


Uppdatering på lägenhetsfronten - Vi ska få nytt golv i nya lägenheten...woohooo! roligare med parkettgolv i vardagsrummet än plastmatta i träimitation. men synd att man inte får välja helt fritt, det som är nackdelen med hyresrätt.


Nej, nu ska jag ta helg! Ett glas rött hägrar!



Skål!

Bye bye

Kommentarer
Postat av: ia

så du har utökat din träningsreportoar till simning också? här vänder man ryggen till.. och VAD händer.. nåja. jag får väldans mycket träning när jag knatar fram och tillbaka genom hudiksvalss sjukhus enda kulvert.

2009-03-21 @ 09:18:18
URL: http://ynka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0