Tingeling

I helgen firades 26 år...snart ...är några dagar till tills jag går över på "närmare 30-sidan". Det var mycket trevligt. tack alla som kom hela vägen till Västerås och firade mig. Det blev nog också den sista festen i den här lägenheten :( För nu är det klart och den är såld, känns ändå skönt men den är ju så fin, blandade känslor.


Några av oss som var här, en bunt sjukgymnaster och en receptarie.

Vi kastade ett öga på melodifestivalen, helt ok låt som vann men den här skulle väll ändå ha vunnit tror att den skulle ha kammat hem hela segern ;)


Tingeling goes Russia




Lite om träningen också. Har ju som sagt haft en träningsfri vecka. Gick till gymmet idag (med en av mina nya fina träningstoppar) började köra benpasset men när jag höll på med utfallen, som var i slutet som tur var, började jag må riktigt dåligt. Vinterkräksjukan gick genom mitt huvud innan jag insåg att jag ätit väldigt dåligt till lunch, blev yoghurt och knäckemackor det klarar jag mig INTE på om jag ska träna. Så avbröt och gick hem där K väntade med köttfärssås och spaghetti, kändes mycket bättre efter lite mat och en proteindrink. Stegen idag blev 23689, det är bra att ha ett arbete där man rör sig mycket i.

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tingeling va grymt live! haha..ja jobbade ju på finalen...+ 2 genrep...fan ja går o nynnar på alla schlager låtar hela tiden nu!

Skönt me lägenheten!

Vi syns på söndag, hälsa K så mycke...puss puss

2009-03-16 @ 21:48:43
Postat av: lillstrumpa

Tingeling va grymt live! haha..ja jobbade ju på finalen...+ 2 genrep...fan ja går o nynnar på alla schlager låtar hela tiden nu!

Skönt me lägenheten!

Vi syns på söndag, hälsa K så mycke...puss puss

2009-03-16 @ 21:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0