Inflyttningsfest

Igår var det inflyttningsfest hemma hos Åsa och Emma. Det var mycket trevligt med hemmagjord sushi (super gott, är imponerad), wii (träningsvärk idag efter all boxning), tuttmemory och trevligt sällskap. De har flyttat till en nybyggd lägenhet i hagsätra, super fin lägenhet var det.

Annars var det trevligt att komma hem lite till huddinge, se hur våra fiskar mådde efter flytten dit. De såg ut att trivas alldeles utmärkt de hade till och med fått slippa våra plastväxter och fått riktiga växter, å så var akvariet rent har inte sett det så rent sen vi fick det.

Jag vill ha prylar!!! platt-tv, ny dator, ny kamera, wii och sist men inte minst en ny fin lägenhet i stockholm. Någon som vill köpa något av detta till mig?!

Lite bilder från gårdagen....

image26

Lite wii spelande av Maria och Åsa.
image27
Ia är väldigt lycklig med två öl.

image30

Några av deltagarna från gårdagen.

Bara 1 vecka kvar sen är det semester!!!

Kommentarer
Postat av: Ia Darling

Hej gumman,
värst vad många som flyttar till Hagsätra nuförtiden :) Vilka hus är det de flyttat till - är de de intill fotbollsplanen månntro (grannhus till mig)?
Hmm står inte du i bostadskö?
Puss och kram.

2007-07-09 @ 08:14:08
URL: http://iadarling.blogg.se
Postat av: Ia Darling

Tufft, då bor de alldeles intill min lägenhet då :) Så när man är vuxen skall man automatiskt bo i bostadsrätt alltså? Det har nog många jag känner inklusive jag själv missat :P Själv byter jag min lägenhet mot en på söder nu i år.
Puss och kram.

2007-07-09 @ 20:22:13
URL: http://iadarling.blogg.se
Postat av: Ia Darling

Haha ;)
Nä men jag menade mest utifall att ni skall flytta till Sthlm alltså! Det blir i kvarteren kring P, ska bli härligt, kanske blir att vi byter båda våra mot något större härikring sedan.

2007-07-09 @ 20:39:49
URL: http://iadarling.blogg.se
Postat av: Syster Dyster

så synd att jag är pank, hade så gärna velat följa med.. snyft

2007-07-11 @ 23:20:17
URL: http://www.villduvetavadagvet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0