Skön semester

Nu är vi hemkomna från en otroligt härlig semster i Sunny Beach Bulgarien. och vad passar inte bättre än att uppdatera bloggen com hände senaste för väldigt väldigt längesedan (jag e en dålig bloggare, jag vet)
 
Semstern började med lite halvkasst väder första veckan med det ordnade upp sig till andra veckan. Då blev det mycket sol och bad och kvällarna präglades av färgglada drinkar på happy hour. Men bilder säger mer än ord så här kommer några:


image6

Utsikten från balkongen på 12:de våningen med en hiss som fungerade ibland.

image7image9

Fina färgglada drinkar på happy hour, naturligtvis

image12

Så här kan man se ut efter några fina drinkar ;)


image11

En fin kväll i Sunny Beach


image13image14

Gick inte så bra att hålla sig kvar på tjuren trots några öl  i kroppen, träningsvärken gjorde sig påmind dagen efter ;)

image15

Kristofer hann även med att fylla den mogna åldern 25 där nere, detta firades naturligtvis.

image16

En mycket härlig semester.



Å sommaren har knappt börjat! :)

Kommentarer
Postat av: ia

yaaaay! en bloggning! jag är grymt avundsjuk by the way..

2007-06-14 @ 20:40:11
URL: http://ynka.blogg.se
Postat av: Cissi

Åh,va mysigt, jag vill också åka bort=)=)

2007-06-14 @ 21:06:07
Postat av: Syster Dyster

Vad trevlans =).
Jag har också lagt upp ett semesterinlägg nu.

2007-06-19 @ 19:19:38
URL: http://www.villduvetavadagvet.blogg,se
Postat av: Cissi

Du får blogga om midsommar också Malle!!! I´m waiting =) Kram å puss

2007-06-24 @ 23:13:49
URL: http://illacilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0