Det var på tiden

Nu var det längesen jag skrev något, kändes som att det var på tiden. Blir inte mycket tid över när allt man i princip gör är att resa och jobba, mörkt när man går upp mörkt när man kommer hem....men jag är INTE bitter...jag är GLAD att jag har ett jobb :) Men jag har ont i halsen och datorn radera precis ett inlägg jag skrev.

I helgen blev det haloween fest, riktigt trevligt. Vi hade haloweenfest förra året och tänkte att nu har vi gjort vårat men när ingen inbjudan kom fick vi göra slag i saken själva. Blev dock ingen klosyreis (väldigt bra stämningshöjare) men vi lyckades åstakomma några avhuggnafingrar, spindelnät och lite vattenpiprökande hann vi också med. Tackar för en trevlig kväll!

image32
Väldigt läskiga fingrar......

Nu vill jag ha något annat att se framemot, tycker inte att det händer så mycket. Nästa grej som att det är jul, men julstämningen tappa jag för flera år sedan så det är väll ledigheten man kan se framemot.
Ida! Jag saknar kalendariumet!
Ia! Vi får ta en fest i Västerås snart så jag får upptäcka utelivet där.

Aktiviteter till socialtumgänge tas gärna emot....mitt sociala liv (utöver K då) existerar inte! För mycket jobbande för lite fritid så kan man ju inte ha det, måste utnyttja fritiden till max när man har så lite utöver att sova då som jag skulle behöva göra nån timme mer per natt.

(Bry er inte så mycket att jag särskriver, jag försöker att låta bli men det är inte riktigt min grej ;)

Kommentarer
Postat av: ia

ja! vi får se till att försöka testa västerås uteliv! helga och jag gjorde ett halvtappert försök men somnade innan vi hann iväg. hm. jag ska ha revansch!

2007-11-11 @ 18:06:27
URL: http://ynka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0