Motivationssvacka

Ibland kommer man till en av dessa platåer...hate it! Släpar mig till gymmet och blir lika besviken varje gång, orkar mindre och mindre för varje gång känns det som. Det höjer knappast motivationsnivån! Har i alla fall denna vecka än så länge lyckats få till 3 pass med mer eller mindre lyckat resultat, 2 styrkepass och ett spinningpass. Hade tänkt att gå på spinning idag också men det fick vara, tyckte att jag kände av lite i halsen imorse (känner nog efter för mycket för att ha en anledning till att inte gå och träna). Har passande nog idag varit på en utbildning i motiverande samtal, väldigt intressant och lärorikt. Handlade om hur man ska få patienten/kunden till beteendeförändring, det handlade generellt om det men verktyget är först och främst tänkt att användas att få igång fysisk aktivitet. Kanske ska ta och prata lite med mig själv ikväll så att jag kommer igång igen.  Det släpper nog snart, om 2 veckor ska jag få nya gymprogram av PT:n så det livar nog upp det hela och resultaten  återkommer. Det jag absolut inte ska göra är att sluta träna eller lägga in en vilovecka nu då lär jag aldrig komma igång igen. Jag har ju mål och de SKA jag uppnå!




Fick inlines i present och nu är även skydd införkaffade, väntar bara att gatorna och cykelvägarna ska bli sopade så att vi kan ge oss ut, ska bli riktigt skoj. Var ungefär 15 år sedan jag stod på ett par inlines...hjälp! :)

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Heja heja.....du e så duktig syrran! Vi ses imorrn hos mami o papi!puss

2009-04-02 @ 22:42:42
Postat av: Therese

Yey, du är tillbaka :)

2009-04-02 @ 23:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0