En tankeställare

Denna bild hittade jag på en blogg idag och har sett bilden förut någonstans. En bild säger mer en tusen ord!



Det är 2,27 kg (5 lbs) fett och lika mycket vikt i muskler. Sån skillnad i volym på muskler och fett. Då gör det inget om man väger lite mer om det är muskler än att ha det där fettet dallrande på magen. Så styrketräningen är BRA! Och inget mes det ska vara tungt så att det blir resultat.

Själv har jag dock inte varit på gymmet idag,  beroende på min tand, känns helkorkad att skylla att man inte kan gå till gymmet på grund av en tand men vågar inte riskera att inflammationen sprider sig. Och så kan det vara bra att ha en återhämtningvecka då och då, nu har jag tränat varenda vecka sedan jul, 2-5 gånger/vecka så 1 vecka per tionde vecka borde man få ta det för att komma tillbaka med nya starka krafter. Istället mötte K upp mig så tog vi en promenix. Stegen idag blev 14037.

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0