Vit chokladkladdkaka

Idag blev träning, ben, bröst och biceps. Och som vanligt på måndagar var det knökfullt på gymmet. Måste nog tänka om angående min träning på måndagar, inte kul när man stressar igenom några övningar för att man ser att en maskin är ledig och när man väl är färdig har någon annan ändå hunnit före.

Än så länge är stegen uppe i 9900 + styrka = 16000 steg, kan nog bli några till. Började misströsta lite när jag imorse såg en på jobbet som "gått" 55000 steg igår, hon hade kört vasalopps spinning i 4 timmar.

Hitta ett jättesmaskigt recept på vit chokladkladdkaka...mums. Det kanske det blir när jag fyller år.



Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Kristofer

Träningsvärken i ryggen börjar gå över så det blir nog träning för mig idag, dock ej spinning.

Kolla in den här länken: http://www.expressen.se/resor/1.1485256/koh-lanta-on-som-har-allt



Lite info om stränderna på Koh lanta..

2009-03-03 @ 10:33:32
Postat av: Lillstruma

Åhhhh ja vill ha den chokladkakan!!! robert är förresten hemma då han kan komma!

2009-03-03 @ 11:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0