Magbesvär=halsbesvär?

Mysteriet kanske är löst.....KANSKE! Det är så frustrerande att inte kunna träna ordentligt på grund av lite små ont i halsen hela tiden så idag tog jag mig iväg till läkaren och döm om min förvåning när jag kommer därifrån med magmedicin.  Har inte känt av magen men var tydligen öm där över magsäcken vilket kan tyda på att det kan vara ett läckage i magsäcken upp till halsen vilket skulle kunna förklara den diffusa halsontet. Ska äta medicin några veckor, hoppas det hjälper. Skulle vara helt underbart!


Såhär känner jag mig när jag inte får träna.

Dags att packa några kartonger.

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: s

2009-05-05 @ 14:53:27
Postat av: Syster D

Hoppas du blir bra av medicinen!

2009-05-05 @ 14:54:00
URL: http://villduvetavadjagvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0