Flyga fram

Vaknade vid 9 tiden imorse och kände mig hyfsat pigg och tänkte att jag nog orkar en 30 minuters joggingrunda innan frukost (en proteindrink innan för att fylla på lite). Det hela resulterade i 53 minuters konstant löpning på mellan 75-84% av maxpuls. Tror aldrig att jag har sprungit så länge utan vila, känner mig mycket stolt! Så var helt klart värd en kebab med bröd när Kristofer kom hem, vi var även tvugna att gå en 30 minuter promenad dit och 30 minuter hem igen men då i regn. 5 pass den här veckan, det är jag nöjd med.


Kommentarer
Postat av: ia

men vad duktig du är! hipp hopp hurraaa! själv gick jag en ungefär 6 kilometer (lite drygt) och detta räckte för att jag skulle få träningsvärk i mina lår. illa..

2009-09-08 @ 10:27:01
URL: http://ynka.blogg.se/
Postat av: huvet

Bra gjort!!! Jag ska springa Lidingö tjejlopp (10km) om 16 dagar och har inte sprungit mer än 30-35 min i sträck än = ca 5 km, beroende på antal backar...



Ia: du är också bra, kämpa på!

2009-09-11 @ 20:23:55
Postat av: Malle

Huvet: Det kommer nog att gå jättebra på loppet ska du se, man brukar ju alltid få en extra adrenalin kick när alla står och ser på. Kämpa på!

2009-09-13 @ 18:20:42
Postat av: Syster D

Herregud vad du är duktig!!! Ger mig ångest... snart ska jag också börja träna igen..

2009-11-28 @ 19:05:00
URL: http://villduvetavadjagvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0